+A A
Trešdiena, 20. Novembris, 2019
Anda, Andīna
80008083
Bezmaksas ierosinājumu un atsauksmju tālrunis

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera aicina uz semināru - "Kā izveidot un analizēt savu pirmo Facebook reklāmas kampaņu"

30.05.2016

Facebook reklāmas iespējas strauji attīstās. Tas ļauj reklāmdevējiem izvēlēties tieši tos reklamēšanas risinājumus, kas vislabāk atbilst viņu prasībām un mērķiem.Semināra laikā runās par Facebook reklāmas pamatlietām un kā pareizi izveidot savu pirmo reklāmas kampaņu un ko darīt pēc tam, kad ir saņemti pirmie "klikšķi".

Semināra norise: 9.jūnijs  plkst. 10:00 – 13:00, Viesnīca „Zemgale” (Skautu iela 2, Jelgava)

Semināra programma:

  • Pirms reklāmas kampaņas
    • Mērķauditorijas noteikšana/analīze
    • KPI noteikšana
    • Facebook konta pielāgošana (Fb pixel, conversion tracking)
  • Reklāmas kampaņas izveidošana
    • Soli pa solim darbības
  • Reklāmas kampaņas analīze
    • Galvenie rādītāji

Eksperts: Dr. Sergejs Volvenkins

iMarketings.lv digitālas nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Google Partner Academy loceklis. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Google Analytics eksperts ar doktora grādu, ilggadējs interneta mārketinga praktiķis.

Dr. Sergejs Volvenkins aktīvi dalās savā pieredzē, izglīto reklāmdevējus, topošus un esošus Facebook/AdWords/Analytics speciālistus, popularizē Facebook/AdWords/Analytics pakalpojumus - lasa lekcijas studentiem, vada individuālus un Google organizētus seminārus, veic individuālas apmācības.

Dalība:

LTRK biedriem: vienam pārstāvim no uzņēmuma bez maksas,  katram nākamajam – EUR  10.00 + PVN.

Uzņēmumumiem, kas nav LTRK biedri, dalība EUR 20.00 + PVN

Reģistrācija: jelgava@chamber.lv; 28646086

Semināra afiša