+A A
Ceturtdiena, 14. Novembris, 2019
Fricis, Vikentijs
80008083
Bezmaksas ierosinājumu un atsauksmju tālrunis

Swedbank uzrunā Nākotnes ciema uzņēmējus

28.03.2017

Jelgavas novada Glūdas pagasta uzņēmēji uzrunāti iesaistīties Swedbank reklāmas kampaņā, lai popularizētu biznesam atbilstošus digitālos risinājumus. Patiecoties tam, ka kampaņas nosaukums ir “Nākotnes uzņēmējs”, tieši Nākotnes ciema uzņēmēji izvēlēti kā mērķgrupa jeb  iesaistes “labuma guvēji”. 

Bankas pārstāvji ar Jelgavas novada pašvaldības atbalstu ir uzsākuši projektu, kura laikā tiks veicināta digitālo rīku apgūšana Nākotnes uzņēmumos. Jau marta vidū notika pirmais Swedbank rīkotais seminārs “Nākotnes uzņēmējs”, kurā eksperti vietējiem Nākotnes uzņēmējiem sniedza praktiskus piemērus, kā gūt labumu no savu finanšu un klientu vajadzību izpratnes, kā arī jaunāko tehnoloģiju izmantošanas.

“Nākotne ir veidojusies kā vēsturiski nozīmīga vieta Latvijā ar unikālu nosaukumu un izaugsmes potenciālu. Šobrīd tur savu uzņēmējdarbību veic vai uzņēmumu ir reģistrējuši apmēram 30 uzņēmēji. Tā ir kā neliels Latvijas modelis, kur vienuviet pulcējušies dažādi uzņēmēji, kas var kļūt par nākotnes simbolu, parādot sadarbības iespējas un izaugsmi. Uzņēmēji, kuri izmanto digitālus risinājumus, spēj sasniegt labākus rezultātus kā uzņēmuma iekšējā pārvaldībā, tā arī sadarbībā ar klientiem un pārdošanā. Rūpējoties par saviem klientiem un Latvijas sabiedrības izaugsmi, vēlamies mudināt uzņēmējus vairāk izmantot iespējas, ko sniedz digitālie rīki, tehnoloģijas un internets, lai veiksmīgi darbotos jaunajos apstākļos,” atklāj Jevgenijs Ivanovs, Swedbank Uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītājs.

Ieguvumi, kurus uzņēmēji saņem bez maksas, iesaistoties projektā “Nākotnes uzņēmējs”:

  • zināšanas par jaunākajiem digitālajiem rīkiem un idejas, kā tos izmantot sava uzņēmuma labā;
  • idejas efektīvākai uzņēmuma ikdienas darba organizācijai un nākamajiem attīstības soļiem, labākiem pārdošanas rezultātiem, jaunu klientu piesaistei, jauniem biznesa virzieniem u. tml.;
  • individuālu finanšu konsultāciju;
  • sava biznesa atpazīstamības veicināšanu.

Pirmajā tikšanās reizē par kampaņas iecerēm stāstīja un savā pieredzē ar uzņēmējiem dalījās arī Swedbank kolēģi – Uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītājs Jevgenijs Ivanovs un Mārketinga un pārdošanas nodaļas vadītājs Reinis Zarāns, savukārt par digitālo kampaņu veidošanu stāstīja Inspired eCommerce projektu direktors Kristaps Kārkliņš.

Tuvāko mēnešu laikā uz Nākotni dosies vēl daudzi Swedbank darbinieki – Uzņēmumu pārvaldes eksperti kopā ar digitālajiem vēstnešiem un ar jaunākajām atziņām par to, kā vēl mēs varam palīdzēt uzņēmējiem augt.

Swedbank uzrunā Nākotnes ciema uzņēmējus