+A A
Pirmdiena, 11. Novembris, 2019
Rainers, Nellija, Ojārs
80008083
Bezmaksas ierosinājumu un atsauksmju tālrunis

Jelgavas Novada Pašvaldības mazo uzņēmumu Facebook apmācības

16.10.2018

Ir pienācis tas brīdis, pēdejais brīdis pieslēgties, un beidzot gūt labumu arī sev no sociālajiem tīkliem. Ar vairāk kā 2.2 miljardiem lietotāju Facebook ierindojas kā lielākais sociālais tīkls pasaulē. Neizpaliek fakts, ka katru gadu arī Latviešu auditorija pieaug un šogad jau tuvojamies 900 000 aktīvu ikmēneša lietotāju skaitam. Neskatoties uz to, ka jau šobrīd ir redzama cilvēku paradumu maiņa saistībā ar sociālajiem tīkliem, kur Facebook sāk kļūt pārāk komerciāls, un cilvēkiem mazāk saistošs, tas joprojām ir efektīvs pārdošanas kanāls, kuru var izmantot biznesa izgausmes veicināšanai.

  • Apmācibu datums: 2. un 9. novembris, 9:00 - 17:00
  • Norises vieta: Pasta 37, Jelgava (Jelgavas novada dome)
  • Pieteikšanās: NOSLĒGUSIES
  • Dalība: bezmaksas

Šajās divu dienu, 16h Facebook apmācībās Tev būs iespēja ne tikai uzzināt par Facebook platformas iespējām, bet arī praktiski darboties un izveidot savas pirmās kampaņas, izpētīt mērķauditoriju, izplānot pirmo stratēģiju, apgūt mārketinga atdeves rādītājus un optimizāciju, un pat uzzināt par rīkiem (Kas nav saistīti ar Facebook), kuri spēs papildināt mārketinga aktivitātes ar noderīgiem ieskatiem, datiem, izpētēm, lai Tu varētu daudz ātrāk un efektīvak izprast savu aktivitāšu efektivitāti un spētu attiecīgi reaģēt un optimizēt proces (reklāmas, mājaslapu, pārdošanas ceļu u.c.)

Šajā kursā Tev būs iespēja apgūt:

  • Kādi resursi nepieciešami veiksmīgu klientu piesaistei ar digitālo reklāmu (Ne tikai Facebook)
  • Pārdošanas piltuve un tās nozīme
  • Mājaslapas nozīme digitālajā vidē
  • Mobilo ierīču loma 2018. Gadā
  • Digitālā mārketinga reklāmas un analītikas rādītājus (lai pats spētu noteikt kampaņu un mājaslapas performances rādītajus)
  • Dažādus izpētes rīkus (mērķauditorijas, mājaslapas, apmeklētāju, konkurentu)
  • Kā izveidot Facebook kampaņas jaunu klientu uzrunāšanai
  • Kā izveidot Facebook kampaņas atkārtotu apmeklētāju uzrunāšanai (Remārketings)
  • Kā optimizēt Facebook kampaņas (Kā tikt tuvāk mērķim)
  • Kādas ir mērķauditoriju stadijas (Auksts, silts, karsts) un kāda katrai auditorijai nozīme
  • Reklāmas vizuāļu un tekstu parametrus
  • Un vēl.. Un vēl..

Kas Tev būs nepieciešams?

  • Facebook lapas administratora (Admin) pieeja,
  • Pieeja Facebook reklāmas kontam (Ads Manager),
  • Ja Tev būtu jāveido reklāma, tad kādam produktam vai pakalpojumam Tu to veidotu?
  • Ja Tev jau ir produkts vai pakalpojums, kuru vēlies reklamēt, tad sagatavo reklāmas attēlu 1200 x 628 pikseļu izmērā, kuru varēsi izmantot reklāmas izveides laikā.
  • Ja Tev ir vairāki produkti, tad sagatavo katram produktam divus reklāmas banerus šādos izmēros (1200x628px un 1200x1200px).
  • Uz reklāmas baneriem nepārsniedz 20% teksta daudzumu. Pārvaudi to te: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
  • Pieeja aktīvam, ar mājaslapu sasaistītam Google Analytics kontam.

Ierodoties uz kursiem, ņem vērā:

  • Kursu laikā Tev būs iespēja praktiski darboties, veidot pierakstus, plānot kampaņas, analizēt datus, tāpēc nepiemirsti paņemt datoru.
  • Praktiski uzdevumi un kopīgu kampaņu veidošana. Treneris sniedz ieskatu reklāmas kontos “dzīvajā vidē”, kas sniedz iespēju Tev ieskatīties Facebook aizkulisēs.
  • Kursa prezentācijas, izdales materiāli, kurus varēsi izmantot kursu laikā, veikt pierakstus un vēlāk izmantot sev nepieciešamajā brīdī.
  • Treneris Ralfs Goba ir atvērts diskusijām un vienmēr gatavs palīdzēt, tāpēc droši sagatavo sev interesējošos jautājumus saistībā ar Facebook un digitālo mārketingu.


Kursu programma:

1.Diena

  • Ieskats Facebook lietotāju demogrāfijās Latvijā
  • Auditoriju un konkurentu izpētes rīki un to izmantošana.
  • Facebook reklāmas darbības pamatprincipi
  • Facebook reklāmas platformas apgūšana un tās sniegtās iespējas
  • Reklāmas efektivitātes rādītāju noteikšana un izprašana
  • Kā notvert klientu īstajā brīdī ar īsto piedāvājumu, kad viņš to visvairāk vēlas, izprotot klienta piesaistes ceļu
  • Facebook stratēģija - kā efektīvāk vedināt cilvēku uz konkrētu mērķi ar FB reklāmu (vienalga kādam biznesam).
  • Facebook kampaņu struktūras izprašana
  • Efektīva Facebook mērķauditorijas definēšana
  • Efektīva reklāmu izvietojumu izmantošana un kļūdas no kurām noteikti izvairīties
  • Facebook Pixel un konversiju izsekošanas nozīme
  • Praktiskie uzdevumi:
  • Facebook lapu analīze
  • Kopīga reklāmas kampaņu veidošana noteiktam mērķim, kas iekļauj sevī mērķa definēšanu, mērķauditroijas definēšanu, kampaņu budžetēšanu, reklāmas izveid, rezultātu analīzi, uzlabojumu ieviešanu.
  • Jāpiemin, ka šajā kursā netiek padziļināti mācīts par sociālo tīklu satura izveidi, plānošanu, sagatavošanu, bet gan par Facebook MAKSAS reklāmas izmantošanu!

2.Diena

  • Facebook Pixel Helper izmantošana konkurentu neizmantoto iespēju noteikšanai
  • Facebook Business Manager lietošana
  • Pirmās dienas veidoto kampaņu kopīga analīze un ieteikumi uzlabojumiem
  • Remārketings – Kā efektīvi notvert potenciālo klientu, kad viņš to vēlas saglabājot pozitīvas zīmola asociācijas
  • Remārketinga pamatprincipi un to izprašana
  • Nepieciešamie rīki remārketinga izmantošanai
  • Remārketinga nozīme klienta piesaistes cēļā
  • Ko darīt un ko nedarīt remārketinga kampaņās
  • Custom Audiences. Kā uzrunāt mērķauditorijas, kuras izrādījušas interesī jūsu saturā
  • CRM datu izmantošana efektīvai klientu piesaistīšanai
  • Esošo klientu analīze izdevīgākai jaunu klientu piesaistīšanai
  • Kā mērīt patieso Facebook reklāmu guvumu, izmantojot Google Analytics platformas sniegtās iespējas
  • Jāpiemin, ka šajā kursā netiek padziļināti mācīts par sociālo tīklu satura izveidi, plānošanu, sagatavošanu, bet gan par Facebook MAKSAS reklāmas izmantošanu!

Par treneri:

Ralfs Goba ir digitālā mārketinga entuziasts jau vairāk kā 7 gadus. 3.5 gadus pavadījis strādājot digitālā mārketinga aģenturā, kur apkalpojis klientus vairāk kā 50 dažādās nozarēs un investējis vairāk kā €1 000 000. Ralfs ir uzstājies desmitiem konforencēs, bijis aktīvs blogeris, strādājis ar e-pasta mārketingu, un uzrakstījis e-grāmatu par veiksmīgu Facebook lapu izveidi, kura ieguvusi simtiem pozitīvu atsauksmju un vairāk kā 3500 lejupielādes. Šobrīd Ralfs strādā kā pašnodarbinatais (freelance), vada apmācības, sniedz privātas konsultācijas un apkalpo “izredzētu” klientu Facebook reklāmas kontus.