+A A
Ceturtdiena, 9. Jūlijs, 2020
Asna, Asne, Zaiga

Par SIA "Jelgavas novada KU" uzsāk sadarbību ar tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformu Bill.me.

04.03.2020

Sākot ar martu "Jelgavas novada KU" klientiem būs pieejamas mūsdienīgo tehnoloģiju iespējas un priekšrocības. Par inovācijām un tehnoloģiju pielietošanu ikdienas darbā stāsta uzņēmuma finanšu direktors Dzintars Cāzers un Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.

Kāds ir galvenais sadarbības mērķis?

/Reference/DC – SIA "Jelgavas novada KU" prioritāte vienmēr ir bijusi klientu apkalpošana. Veiksmīga komunikācija starp uzņēmumu un iedzīvotājiem ir ārkārtīgi būtiska, jo mums ir ļoti svarīgi ātri reaģēt uz jebkuru nestandarta situāciju un pieteiktās problēmas atrisināt iespējami operatīvāk. Ir patīkami, ka mūsu klienti pozitīvi novērtē uzņēmuma darbu, taču to var panākt, tikai attīstoties un klienta saziņu ar uzņēmumu padarot vēl ērtāku. Mūsdienīgas tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformas ieviešana ir iesākta ar mērķi nodrošināt mūsu klientiem vēl personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot pakalpojumu lietošanas pieredzi. Jaunajā sistēmā dzīvokļu īpašnieki varēs saņemt un apmaksāt rēķinus, nodot skaitītāju rādījumus un sekot tiem līdzi, uzdot jautājumus un saņemt atbildes no uzņēmuma speciālistiem. Platformu var izmantot arī viedierīcēs, jo katram lietotājam ir pieejama bezmaksas Bill.me lietotne.

Kas ir Bill.me platforma un kādas priekšrocības tā piedāvā?

AD- Bill.me ir mūsdienīgs, integrēts mākoņu tehnoloģijas risinājums, kas atvieglo un uzlabo uzņēmuma un klienta ikdienu. Lielākā daļa platformas lietotāju par vienu no ērtākajām priekšrocībām uzskata iespēju iesniegt skaitītāju rādījumus tieši mobilajā lietotnē. Vairs nevajag pierakstīt rādījumus uz papīra lapiņas vai rakstīt e-pastu, pāris klikšķi, un darīts. Vēl viena no iespējam, kas guvusi lielu atzinību lietotāju lokā, ir ziņojumu nosūtīšana un saņemšana. Mēs visi vēlamies ērti un ātri risināt sadzīves jautājumus, lai atbrīvotu laiku ģimenei un draugiem, saviem hobijiem. Tāpēc tik svarīga ir iespēja ātri sazināties ar apkalpojošo uzņēmumu un atrisināt problēmu. Bill.me gadījumā tas ir paveicams izmantojot lietotnē iestrādāto komunikāciju bloku. Un, protams, rēķinu saņemšana, pārskatīšana un apmaksa. Vairs nav jāpārbauda pastkastīte, nav jāmeklē rēķins, nav jāiet internetbankā, nav jāaizpilda maksājuma uzdevums. Ar Bill.me – viens klikšķis un rēķins ir apmaksāts. Daudzi lietotāji ir iecienījuši rēķinu automātiskās apmaksas iespēju, kad rūpes par ikmēneša maksājumiem pārņem platforma.

Kādas perspektīvas jūs saredzat šai sadarbībai?

/reference/DC - Informācijas tehnoloģijas veicina inovācijas, savukārt inovācijas rada jaunas klientu apkalpošanas iespējas. Mūsu mērķis ir panākt, lai tehnoloģiju izmantošana kļūst par SIA "Jelgavas novada KU" ikdienas sastāvdaļu.

Esam gandarīti, ka ar platformas izstrādātāju panākta vienošanās par pakalpojuma bezmaksas pieslēgšanu, izmantošanu un integrāciju mūsu grāmatvedības programmā. Tas nozīmē, ka mūsu uzņēmums un klienti saņems un izmantos jaunākās paaudzes tehnoloģijas risinājumu, neieguldot savus līdzekļus.

Jaunu sistēmu ieviešanas rezultātā SIA "Jelgavas novada KU" darbs kļūs operatīvāks, efektīvāks un klientiem pieejamāks. Tas savukārt veicina klientu uzticību un pārliecību par uzņēmuma darbu. Ne mazāk svarīgs tiešsaistes platformas izmantošanas aspekts ir dabas resursu aizsardzība, jo, neizmantojot papīra formātu, mēs visi kopā saglabājam mūsu nākotnes kopējo vērtību – dabu.

Kā kļūt par Bill.me lietotāju?

/reference/DC – Ikviens mūsu klients varēs kļūt par Bill.me lietotāju. Visi tie, kas jau izmanto savu e-pastu ikmēneša rēķinu un skaitītāju rādījumu nosūtīšanai, saņems reģistrācijas saiti savā e-pastā. Klientus, kas šobrīd neizmanto e-pastu saziņai ar SIA "Jelgavas novada KU", bet vēlas to darīt, aicinām aizpildīt pieteikumu par pakalpojumu rēķinu saņemšanu elektroniski uz e-pastu uzņēmuma mājas lapā www.jnku.lv sadaļā Klientiem -> Jaunu pakalpojumu un/vai izmaiņu pieteikšana.

AD – Uzreiz pēc reģistrācijas, ikvienam lietotājam būs pieejamas visas platformas iespējas un priekšrocības. Jautājumu un neskaidrību gadījumā mūsu konsultanti sniegs tehnisko atbalstu.