+A A
Ceturtdiena, 12. Decembris, 2019
Otīlija, Iveta
80008083
Bezmaksas ierosinājumu un atsauksmju tālrunis

Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz LABKLĀJĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJA amata vietu

Drukāt
09.08.2018

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība;
  • vismaz 2 gadu darba pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības institūcijā;
  • izpratne par pašvaldības funkcijām iedzīvotāju sociālās aizsardzības, ģimenes atbalsta, sabiedrības veselības un integrācijas, nodarbinātības, sociālās uzņēmējdarbības nodrošināšanas jomā;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta vismaz 2 gadu darba pieredze jomā, kas saistīta ar iedzīvotāju sociālās aizsardzības, ģimenes atbalsta, sabiedrības veselības un integrācijas, nodarbinātības, sociālās uzņēmējdarbības nodrošināšanu;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
  • prasme analizēt, plānot, vadīt un uzņemties atbildību;
  • labas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes;
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Iesniedzamie dokumenti:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
  • motivācijas vēstule;
  • īss apraksts (uz vienas A4 lapas) par Jelgavas novada labklājības pārvaldes darba prioritātēm un turpmāko attīstību.

Pieteikšanās termiņš – 2018.gada 31.augusts

Pieteikuma vēstuli un iesniedzamos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Personāla nodaļā 208.kabinetā (2.stāvā), Pasta ielā 37, Jelgavā vai sūtīt pa pastu (Pasta iela 37, Jelgava, LV-3001), vai uz e-pastu kristine.rengarte@jelgavasnovads.lv, ar norādi „Jelgavas novada labklājības pārvaldes vadītāja amata konkursam”.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Nolikums