+A A
Pirmdiena, 18. Novembris, 2019
Doloresa, Aleksandrs
80008083
Bezmaksas ierosinājumu un atsauksmju tālrunis

Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu vakantajam amatam Attīstības nodaļas vides projektu vadītājs

Drukāt
22.11.2018
Galvenie amata pienākumi:
1. koordinēt un vadīt pašvaldības vides projektu sagatavošanu un īstenošanu;
2. uzraudzīt projektu īstenošanas gaitu ieviešanas laikā;
3. sagatavot projektu atskaites un ziņojumus;
4. organizēt projektu publicitātes pasākumus;
5. meklēt un apkopot informāciju par pašvaldības attīstībai aktuālu projektu ideju finansējuma piesaistes iespējām vides jomā.
 
Prasības pretendentiem:
1. augstākā izglītība, vēlams vides zinātnē;
2. vismaz trīs gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā, par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze vides projektu vadībā;
3. labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
4. valsts valodas prasme augstākajā līmenī
5. labas  angļu valodas un vēl kādas citas svešvalodas  zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
6. labas argumentēšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes;
7. spēja strādāt gan komandā, gan patstāvīgi.
 
Iesniedzamie dokumenti:
1. profesionālās darbības apraksts (CV);
2. izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
3. motivācijas vēstule.
 
Pieteikšanās termiņš – 2018.gada 7.decembris
 
Mēnešalga – 1184,00 EUR
 
Pieteikuma vēstuli un iesniedzamos dokumentus lūdzam iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 208.kabinetā (2.stāvā), Pasta ielā 37, Jelgavā vai sūtīt pa pastu (Pasta iela 37, Jelgava, LV-3001), vai uz e-pastu kristine.rengarte@jelgavasnovads.lv, ar norādi „Attīstības nodaļas vides projektu vadītāja amata konkursam”.
 
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
 
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.