29.11.2022.

Viegli lasīt

Drukāt
Jelgavas novada pašvaldība ir vietējā pārvalde, kas gādā par novada iedzīvotājiem un viesiem.
 
Jelgavas novada domi vada domes priekšsēdētājs Madars Lasmanis un viņa vietniece - Ilze Vītola.
 
Jelgavas novada domē ir ievēlēti 19 deputāti.
 
Deputāti strādā un pieņem lēmumus par notikumiem novadā komitejās un domes sēdēs.
 
Domes sēdes notiek vienu reizi mēnesī.
 
Domē ir izveidotas komitejas un komisijas, lai:
nodrošinātu domes darbību,
izskatītu lēmumu projektus. 
 
Domes pieņemtos lēmumus izpilda pašvaldības iestādes un kapitālsabiedrības.
 
Pašvaldība nodrošina:
komunālos pakalpojumus;
teritorijas labiekārtošanu;
sanitāro tīrību;
izglītību;
kultūru;
veselības aprūpes pieejamību;
sabiedrisko transportu;
sociālo palīdzību;
sekmē saimniecisko darbību;
 
Par Jelgavas novada pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem var uzzināt:
 
Adrese: Pasta iela 37, Jelgava, Latvija, LV-3001
Tālruņi: 63022238; 26009600
Rakstot uz Jelgavas novada pašvaldības sociālo tīklu kontu Facebook.
 
Darba laiki:
P.: 8:00 – 18:00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz plkst. 13.00).
O., T., C.: 8.00 – 17.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz plkst. 13.00).
Pk.: 8.00 – 15.30 (pusdienu pārtraukums no plkst. 12.00 līdz plkst. 12.30).
Sestdiena, Svētdiena – Brīvdienas.