Novada ziņas
Tehnisku iemeslu dēļ no 22.jūlija līdz 10.augustam Līvbērzes iedzīvotāji pasta pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā

Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 22.jūlija līdz 10.augustam Jelgavas novada Līvbērzes iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklējot tuvāko pasta nodaļu Jelgavā, Katoļu ielā 2b, pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 19. Šajā periodā saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001. Bez iepriekšēja pieteikuma Līvbērzes iedzīvotāji šajā periodā sūtījumus varēs saņemt Kalnciema pasta nodaļā.

Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 22.jūlija līdz 10.augustam Līvbērzes iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklējot pasta centru Jelgava.

Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences – vēstuļu, pastkaršu un sīkpaku – un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.

Ar pastnieka starpniecību Līvbērzes iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001.

Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu savā dzīvesvietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot Kalnciema pasta nodaļu Draudzības ielā 3, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās–piektdienās no plkst.7.30 līdz 14.

Latvijas Pasts atvainojas Līvbērzes iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNSIpsos un Quotas starpniecību.

Informāciju sagatavoja:

Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja

Mob.: +371 26722585

E-pasts: pr@pasts.lvvineta.klavina@pasts.lv