Mēnešalga:
3731 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Pasta iela 37, Jelgava

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz

izpilddirektora amatu



Galvenie amata pienākumi:
1.    pilda Pašvaldību likumā izpilddirektoram noteiktos pienākumus;
2.    īstenojot pašvaldības Centrālās administrācijas vadītāja kompetenci, pieņem darbā un atbrīvo no darba Centrālās administrācijas darbiniekus;
3.    iesniedz domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu;
4.    dod rīkojumus pašvaldības iestāžu vadītājiem prettiesiskas bezdarbības gadījumā pieņemt lēmumus;
5.    organizē teritorijas attīstības programmas, teritorijas plānojuma, publiskā pārskata un budžeta projektu izstrādi un iesniedz tos apstiprināšanai Jelgavas novada domei (turpmāk – dome);
6.    reizi mēnesī iesniedz domei ziņojumu par pašvaldības administrācijas darbu, kā arī pēc domes priekšsēdētāja pieprasījuma, sniedz ziņojumus un pārskatus par pieprasītajiem jautājumiem;
7.    piedalās komiteju un domes sēdēs jautājumu apspriešanā;
8.    ir tiesīgs piedalīties komisiju, konsultatīvo padomju un darba grupu sēdēs, un iesaistīties tajās izskatāmo jautājumu apspriešanā;
9.    organizē un ir atbildīgs par publiskās apspriešanas norisi pašvaldības administratīvajā teritorijā, ja ar domes lēmumu par atbildīgu nav nozīmēta cita pašvaldības amatpersona;
10.    rīkojas ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, kā arī veic tiesiskus darījumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
11.    izdod iekšējos normatīvos aktus, kas nosaka pašvaldības iestāžu darba organizāciju atsevišķos jautājumos, kas nav domes kompetencē;
12.    veic citus pienākumus, kas paredzēti likumos, Ministru kabineta noteikumos, domes lēmumos un pašvaldības nolikumā;
13.    atbild par amatu klasifikācijas rezultātu atbilstību pašvaldības iestādēs atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajiem amatu klasificēšanas principiem, apstiprina amatu klasificēšanas rezultātu apkopojumu.

Prasības pretendentiem:
1.    atbilstība Pašvaldību likuma 21. panta ceturtajā daļā izpilddirektora amata kandidātam noteiktajām obligātajām prasībām;
2.    akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentam ar maģistra grādu sociālajās zinātnēs, vadībzinātnēs, ekonomikā vai tiesību zinātnēs);
3.    vismaz 3 gadu nepārtraukta darba pieredze vadošā amatā pēdējos 5 gados un padoto darbinieku skaits ne mazāk kā 20 (priekšrocība pretendentam ar darba pieredzi vadošā amatā pašvaldībās);
4.    izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldības darba organizāciju, plānošanas procesiem un budžeta izpildes kontroli;
5.    izpratne par pašvaldības funkciju izpildi nekustamā īpašuma apsaimniekošanā un attīstībā;
6.    izpratne par pašvaldībai piederošu kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldību;
7.    zināšanas un pieredze par valsts pārvaldes, pašvaldības darbu un administratīvo procesu iestādē, ar pašvaldības darbību saistīto tiesību aktu pārzināšana;
8.    vadības prasmes, tai skaitā krīzes vadības prasmes, darbs komandā, augsta stresa noturība;
9.    labas prezentācijas prasmes, prasme publiski paust savu un pašvaldības viedokli;
10.    teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas) un interneta pārlūkiem, digitālās prasmes;
11.    valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
12.    B kategorijas autovadītāja apliecība.

Iesniedzamie dokumenti:
1.    profesionālās darbības apraksts (CV), norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, autovadītāja kategoriju, kā arī prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas) un interneta pārlūkiem;
2.    motivācijas vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām, tai skaitā aprakstot pretendenta iepriekšējo vadības pieredzi, piemērotību konkrētajam amatam, profesionālajiem sasniegumiem, kā arī īpašībām un pieredzi, kas noderētu jaunajā amatā);
3.    šī nolikuma prasībām atbilstošas augstākās izglītības dokumentu kopijas;
4.    apliecinājumu par atbilstību Pašvaldību likuma 21. panta ceturtās daļas prasībām (1.pielikums).

Mēnešalga – 3731.00 EUR

Pieteikšanās termiņš – līdz 2025.gada 15.oktobrim.

Pieteikumu var iesniegt pa pastu (Jelgavas novada pašvaldība, Pasta iela 37, Jelgava, LV-3001, ar norādi “Konkursam uz Jelgavas novada pašvaldības izpilddirektora amatu”) vai personīgi (Pasta ielā 37, Jelgava, LV-3001, 203.kabinetā) darba dienās pašvaldības darba laikā, vai nosūtot elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi personals@jelgavasnovads.lv līdz 2025. gada 15.oktobra plkst. 23.59.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības tīmekļvietnē www.jelgavasnovads.lv sadaļā “Vakances”.


Pretendentiem jāpiesakās līdz