Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pakalpojumu, persona vai viņas likumīgais pārstāvis, vai pilnvarotā persona vēršas Jelgavas novada sociālā dienesta pieņemšanas punktos.
Nepieciešamie dokumenti:
• iesniegums ar situācijas aprakstu un vēlamo risinājumu;
• dokumentus, kas apliecina likumisko apgādnieku nespēju veikt apgādnieka pienākumu ( piemēram, tiesas spriedums par aprūpes tiesību atņemšanu);
• izziņu no ģimenes ārsta par personas veselības stāvokli, aprūpes pakalpojuma nepieciešamību un kontrindikāciju neesamību;
• sociālais dienests var pieprasīt personai iesniegt papildu dokumentus, ja tas nepieciešams lēmuma pieņemšanai.Pakalpojuma saņemšana
2. Iesniedz nepieciešamos dokumentus (skatīt sadaļā nepieciešamie dokumenti);
3.Sociālais darbinieks reģistrē iesniegumu ;
4.Sociālais darbinieks veic apsekošanu personas, kas pieprasa pakalpojumu, dzīvesvietā un aizpilda personas vajadzību pēc sociālajiem pakalpojumiem novērtēšanas karti;
5. Sociālais darbinieks sastāda lēmuma projektu par sociālās aprūpes pakalpojuma nepieciešamību vai atteikumu un nosūta to Jelgavas novada sociālā dienesta Sociālā darba nodaļas vadītājai izskatīšanai;
6.Jelgavas novada sociālā dienesta Sociālā darba nodaļas vadītāja izskata dokumentus un lēmuma projektu nodot apstiprināšanai Jelgavas novada sociālā dienesta vadītājai;
7.Sociālais darbinieks saņem lēmumu un informē par to pakalpojuma pieprasītāju;
8.Jelgavas novada sociālais dienests nosūta pakalpojuma pieprasījumu pakalpojuma nodrošinātājam biedrībai "Latvijas Samariešu apvienība";
9.Aprūpes pakalpojuma īstenošanas plānu sastāda un tā īstenošanu nodrošina
biedrība "Latvijas Samariešu apvienība".