Projekta nr. 2022-1-LV01-KA120-SCH-000111204
Īstenošanas laiks: 01.06.2023. – 31.08.2027.
Projekta mērķis: Ozolnieku vidusskolas skolēnu un pedagogu labās prakses apgūšana, sevis pilnveidošana, un izglītības kvalitātes paaugstināšana, iesaistoties starptautiskā pieredzes apmaiņā un sadarbībā
Projekta īstenotājs: Ozolnieku vidusskola
Projekta uzdevumi:
- Pedagogiem ir izpratne par iekļaujošās izglītības nozīmi un viņi izmanto daudzveidīgus paņēmienus, lai individualizētu, diferencētu un personalizētu mācību darbu katram skolēnam
- Skolēni demonstrē savu izpratni par kultūras daudzveidību, spēj pieņemt atšķirīgo, prot sadarboties veidojot projektus.
- Pedagogi mērķtiecīgi izmanto daudzveidīgus digitālos rīkus mācību procesā un māca tos lietot skolēniem.
- Skolēni izprot vides problēmas, saskata pilnveides iespējas un atbildīgi rīkojas.
- Skolēni apzinās savus talantus un spējas, attīsta līderības prasmes un sekmē savu personības izaugsmi.
- Skolotāji ir pilnveidojuši savas svešvalodu zināšanas un izmanto tās mācību procesā.
Publicitāte:
- Ozolnieku vidusskolas pieredzi gūst skolotājas no Zviedrijas
- Ozolnieku vidusskolas skolēni mācās Vācijā un Grieķijā
- Erasmus akreditācijas ietvaros Ozolnieku vidusskolā viesojas skolēni no Grieķijas, Vācijas un Spānijas
- Ozolnieku vidusskolas pedagogi pilnveido zināšanas STEAM jomā Igaunijā
- Erasmus akreditācijas ietvaros Ozolnieku vidusskolā viesojas skolēni no Portugāles, Vācijas, Rumānijas un Polijas
- Jelgavas novada izglītības iestādēs 2024/25 mācību gadā īsteno trīs Erasmus akreditācijas
Projekta koordinatore: